Back to questions section
2 Answers
Zanda
Ask: Zanda

Man ir papagailis. Viņš pēdējā laikā tgd guļ ir ļoti kluss, bet tagd viņai ir viena acs vaļā otra ciet un arī ir sākusi daudz dzert ūdeni.

ko darit?

Category : Pets and Animals
before 12 years
4107
answer

Best answer

2
-0
Anželika
Respond: Anželika
Veterinārā klīnikā Kavet ir ļoti labi specialisti tāl:67543421.Un var izsaukt ārstu uz mājām.
before 11 year

Answers (1)

0
-1
1189

1189 answer

Respond: 1189
Ieteiktu uzzvanīt veterinārajai palīdzībai: Dr.Beinerts diennakts veterinārā klīnika - 67288539,
Terion SIA veterinārā klīnika - Aleksandra Čaka 124, 67296909, 29406097, darba laiks: katru dienu no 9:00 - 21:00
before 12 years

Please fill in Your name and surname!
Please fill in e-mail address!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Please enter answer!
Code
Please enter code!
Answer
* - mandatory fields
Close

Weather forecast 5 March ()

Riga,   0 Daugavpils,   -1 Liepaja,   0 Ventspils,   0 Saldus,   -1 Valka,   -2 Valmiera,   -2 Gulbene,   -2 Jelgava,   -1 Rezekne,   -2 Jekabpils,   -1