Back to questions section
3 Answers
jolanta
Ask: jolanta

cik maksā kodēšana pret alkoholu un citi pakalpojumi veselības centrā "Līdzjūtība"?

Category : Health care
before 12 years
14298
answer

Best answer

1
-0
Juris Buzuks
Respond: Juris Buzuks
Sveiki vēlos uzzināt cik maksā tagad par kodēšanas
before 1 year

Answers (2)

0
-1
1189

1189 answer

Respond: 1189
Kodēšana pret alkoholu veselības centrā \"Līdzjūtība\" maksā sākot ar 60 - 125Ls. Citu pakalpojumu cenas jūs varat noskaidrot zvanot uz 67038292 (dežūrārsts).
before 12 years
-1
-4
title
Respond: Andris Juberts
Gribu nokodēties pret alkaholu, cik tas maksā, kas tā ir par procedūru un cik ilgā laikā tā paveicama/
before 10 years

Please fill in Your name and surname!
Please fill in e-mail address!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Please enter answer!
Code
Please enter code!
Answer
* - mandatory fields
Close

Weather forecast 25 July (04:00)

Riga,   +20 Daugavpils,   +21 Liepaja,   +19 Ventspils,   +20 Saldus,   +19 Valka,   +21 Valmiera,   +20 Gulbene,   +21 Jelgava,   +20 Rezekne,   +22 Jekabpils,   +20