Back to questions section
2 Answers
Laura
Ask: Laura

Ierodoties uz kāju un bikini maliņu vaksāciju ir jāģērb nost biksītes?

Interesē vai man ģērbt nost vai arī atstāt. Kā labāk?

Category : Beauty and Style
before 5 years
2324
answer

Best answer

2
-0
Irina Butkus
Respond: Irina Butkus
Zinu, ka ir tādas biksītes, kas paredzētas dažādām skaistumkopšanas procedūrām. Piemēram paskatīties var te: https://e-meistars.lv/produkti/aksesuari/vienreizlietojamie-paligmateriali/apgerbs/1/727/chistovje-vienreizlietojamie-sieviesu-stringi-oranzi-44-48-izm.-25gb
before 3 years

Answers (1)

1
-0
1189

1189 answer

Respond: 1189
Mēs aicinām vērsties tādā skaistumkopšanas salonā, kur pirms vaksācijas Jūs saņemsiet izsmeļošas un korektas atbildes uz Jūsu jautājumiem, kā arī profesionāli tiks veikta šī procedūra. Iesakām Jums Salonu Ornella , Aleksandra Čaka ielā 77, T - 67271070
before 5 years

Please fill in Your name and surname!
Please fill in e-mail address!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Please enter answer!
Code
Please enter code!
Answer
* - mandatory fields
Close

Weather forecast 16 April (04:00)

Riga,   +5 Daugavpils,   +6 Liepaja,   +4 Ventspils,   +4 Saldus,   +4 Valka,   +4 Valmiera,   +4 Gulbene,   +4 Jelgava,   +4 Rezekne,   +5 Jekabpils,   +5