Back to questions section
4 Answers
Dace
Ask: Dace

Kurai valstij pieder tālruņa nr.+491.....?

Category : Travelling
before 8 years
32137
answer

Best answer

9
-6
1189
Respond: 1189
+49 1.. ir Vacijas kods un telefona sākuma numurs
before 8 years

Answers (3)

0
-2
title
Respond: Jaunpuisis
Padomam vēl " " vietā var būt divas nulles "00".
before 7 years
0
-0
title
Respond: Daiga Lejiņa
Kam pieder kods,no kurienes zvana 777
before 1 year
-1
-1
title
Respond: juris
Kam pieder 316
before 5 years

Please fill in Your name and surname!
Please fill in e-mail address!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Please enter answer!
Code
Please enter code!
Answer
* - mandatory fields
Close

Weather forecast 21 April ()

Riga,   +3 Daugavpils,   +4 Liepaja,   +2 Ventspils,   +2 Saldus,   +1 Valka,   +2 Valmiera,   +2 Gulbene,   +3 Jelgava,   +2 Rezekne,   +3 Jekabpils,   +3