Back to questions section
5 Answers
ilze
Ask: ilze

Ar kadu sabiedrisko transportu no centralas stacijas var aizbraukt lidz Maskavas ielai 418.
Paldies

before 10 years
12259
answer

Best answer

16
-3
zanna za
Respond: zanna za
ar kadu sabiedrisko transportlidzekli no centra varaizbraut lidz ventspils ielai 53
before 9 years

Answers (4)

2
-3
1189

1189 answer

Respond: 1189
Līdz Maskavas ielai 418 Jūs varat nokļūt ar 18. autobusu (Abrenes iela - Dārziņi), piestāj arī pieturā \"Centrāltirgus\". Laukā jākāpj pieturā \"Muita\" . No pieturas Jums jāiet uz priekšu Maskavas ielas virzienā. Nonākot uz Maskavas ielu, Jums būs jānogriežas pa labi un jāturpina iet līdz veikalam Supernetto. Pretējā pusē veikalm Supernetto ir Maskavas 418 (blakus t.c. ZOOM).
before 10 years
2
-0
title
Respond: Erna
Labdien ar kadu transportu var aizbraukt lidz Jekabpils ielai,un kura pietura jakapj ara,paldies
before 8 years
0
-0
title
Respond: Julija kalna
Ka es varetu noklut no bauskas lidz rigas ielai 10, olaine, olaines novads jQuery18305884980190153248_1525012073836?
before 4 years
-1
-1
title
Respond: Vija Lucava
ar kadu transporta lidzekl es varetu aizbraukt no Rigas centralstacijas aizbraukt uz Olaini Olaines cietuma slimnicu paldies par atbildi
before 9 years

Please fill in Your name and surname!
Please fill in e-mail address!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Please enter answer!
Code
Please enter code!
Answer
* - mandatory fields
Close

Weather forecast 26 June (16:00)

Riga,   +30 Daugavpils,   +29 Liepaja,   +24 Ventspils,   +25 Saldus,   +29 Valka,   +32 Valmiera,   +32 Gulbene,   +31 Jelgava,   +29 Rezekne,   +30 Jekabpils,   +31