Back to questions section
2 Answers
Jana
Ask: Jana

Labdien! Vai jus nevaretu Ligas Krimas e-pastu, telefonu , adrese kur Limbazos var atrast

before 10 years
8427
answer

Best answer

1
-0
1189
Respond: 1189
Vidzemes apgabaltiesas zvērināta tiesu izpildītāja Līga Krima, Cēsu iela 22, Limbaži, tel.64022601 , 26335272.
E-pasts.: liga.krima@lzti.lv
before 10 years

Answers (1)

0
-0
title
Respond: olga poletelova
labdien man atnaca vestule par nenomaksatu paradu es nevaretu summu maksat pa dalam. jo man nebija darba un naudas ienakums bija tikai 3grupa. tagad tikai pirmo menesi saku oficali stradat maksat varesu sakt tikai pec 20 marta un maksat es varu kadus 30e menesi jo man vel ir citi krediti ar cienu olga
before 1 year

Please fill in Your name and surname!
Please fill in e-mail address!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Please enter answer!
Code
Please enter code!
Answer
* - mandatory fields
Close

Weather forecast 23 April (16:00)

Riga,   +4 Daugavpils,   +3 Liepaja,   +3 Ventspils,   +3 Saldus,   +2 Valka,   +2 Valmiera,   +2 Gulbene,   +1 Jelgava,   +4 Rezekne,   +1 Jekabpils,   +3