Back to questions section
2 Answers
Baiba
Ask: Baiba

Kam pieder šis nr. 67169029

Category : Communications
before 1 year
2275
answer

Best answer

1
-0
Gunta Meļķe
Respond: Gunta Meļķe
Jau trešo dienu zvana no 67169029 Ekrānā parādās nevēlams nummurs, tāpēc neatbildu. Arī gribu zināt, kas tas ir par kontaktu
before 1 year

Answers (1)

1
-0
1189

1189 answer

Respond: 1189
Tālr. numurs 67 169 029 SIA "Fixed Lines" (Cēsu 31 k.3, Rīga, LV-1012, tālr. 67 780 000) - visticamāk, šis numurs (67 169 029) tiek izmantots telemārketinga pakalpojumiem.
before 1 year

Please fill in Your name and surname!
Please fill in e-mail address!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Please enter answer!
Code
Please enter code!
Answer
* - mandatory fields
Close

Weather forecast 21 May (22:00)

Riga,   +17 Daugavpils,   +17 Liepaja,   +18 Ventspils,   +17 Saldus,   +16 Valka,   +14 Valmiera,   +14 Gulbene,   +14 Jelgava,   +16 Rezekne,   +15 Jekabpils,   +16