Back to questions section
3 Answers
Dace
Ask: Dace

Kurai valstij pieder tālruņa nr.+491.....?

Category : Travelling
before 4 years
17770
answer

Best answer

2
-3
1189
Respond: 1189
+49 1.. ir Vacijas kods un telefona sākuma numurs
before 4 years

Answers (2)

0
-0
title
Respond: juris
Kam pieder 316
before 2 years
-2
-2
title
Respond: Jaunpuisis
Padomam vēl " " vietā var būt divas nulles "00".
before 4 years

Please fill in Your name and surname!
Please fill in e-mail address!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Please enter answer!
Code
Please enter code!
Answer
* - mandatory fields
Close

Weather forecast 30 September (22:00)

Riga,   +9 Daugavpils,   +10 Liepaja,   +11 Ventspils,   +10 Saldus,   +8 Valka,   +9 Valmiera,   +8 Gulbene,   +9 Jelgava,   +9 Rezekne,   +9 Jekabpils,   +9