Back to questions section
3 Answers
Kitija
Ask: Kitija

Kādi Latvijā ir populārākie iepazīšanās portāli?

before 7 years
11929
answer

Best answer

2
-0
1189
Respond: 1189
Iepazīšanās portāli:
paris.lv
meeting.oho.lv
iepazisanasportali.lv
otrapuse.lv
www.amors.lv
iepazisanas.lv
before 7 years

Answers (2)

1
-0
title
Respond: Aelita Rasnaca
kur ir bezmaksas iepazisanas saiti un kur ir saiti kur skatities tv online bezmaksas
before 5 years
0
-0
title
Respond: Linda Rodriguez
Labdien, es priecājos jūs satikt. Kā jums tur klājas, esmu Linda Rodrigesa, man patīk jūsu profils un personīgā informācija. Es vēlos nodibināt nopietnas attiecības, man ir ļoti svarīgs jautājums, ar kuru jādalās ar jums. Ja jūs neiebilstat, es priecāšos, ja jūs varat sazināties ar mani tieši pa manu e-pastu (linda.odriguez1@hotmail.com)
before 1 months

Please fill in Your name and surname!
Please fill in e-mail address!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Please enter answer!
Code
Please enter code!
Answer
* - mandatory fields
Close

Weather forecast 24 September (16:00)

Riga,   +18 Daugavpils,   +18 Liepaja,   +17 Ventspils,   +17 Saldus,   +17 Valka,   +17 Valmiera,   +18 Gulbene,   +17 Jelgava,   +18 Rezekne,   +17 Jekabpils,   +17