Back to questions section
3 Answers
Jana
Ask: Jana

Kā var uzņemt video caur web cameru??Paldies jau iepriekš!:)

Category : PCs and Internet
before 7 years
4984
answer

Best answer

2
-4
1189
Respond: 1189
1. Jāieslēdz web kamera ( jāpievieno USB portam. Ja web kamera ir iebūvēta datorā, tad tā nav jāslēdz).
2. Jāieslēdz programma, kas ir paredzēta video redaktēšanai. Jāizvēlās File -> New Project. Ievadiet nosaukumu.
3. Jāizvēlas instrumentu Capture. To var atrast izvelnē File. Atvērsies priekšskatījuma ekrāns, kur parādīsies bilde no web kameras.
4. Uzstādiet apgaismojumu.
5. Nospiediet taustiņu Capture vai Record, un sāciet filmēšanu. Programma uzsāks ierakstu datora cietajā diskā. Nospiediet taustiņu Stop, kad filmēšana ir pabeigta.
before 7 years

Answers (2)

0
-0
title
Respond: Leny
Lūdzu palīdziet,mans dators ir apple bet man nelādējās neviena no filmēšanas programmām piem Bandicam,Screncast-o matic,CamStudio,Wondershare.Ko man darīt lai uzfilmētu video?
before 5 years
-1
-1
title
Respond: ļuļa
Bet kur to programmu atrastjQuery18304462504274526391_1391411944272?
before 6 years

Please fill in Your name and surname!
Please fill in e-mail address!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Please enter answer!
Code
Please enter code!
Answer
* - mandatory fields
Close

Weather forecast 18 February ()

Riga,   +6 Daugavpils,   +3 Liepaja,   +5 Ventspils,   +5 Saldus,   +5 Valka,   +6 Valmiera,   +6 Gulbene,   +5 Jelgava,   +6 Rezekne,   +3 Jekabpils,   +5