Back to questions section
4 Answers
ANITA
Ask: ANITA

Kāds ir viļņas tirgus darba laiks?

Category : Travelling
before 7 years
24208
answer

Best answer

4
-3
1189
Respond: 1189
Pirmdienās: slēgts
Otrdienās: 2:30 - 14:00
Trešdienās: 5:30 - 14:00
Ceturtdienās: 3:00 - 14:00
Piektdienās: 5:30 - 14:00
Sestdienās: 4:30 - 16:00
Svētdienās: 5:30 - 16:00

http://www.gariunai.lt/index.php?option=com_content&task=view&id=3&Itemid=4
before 7 years

Answers (3)

1
-0
1189

1189 answer

Respond: 1189
Viļņus tirgus jūlijā darbosies kā ierasti.
before 4 months
0
-0
title
Respond: Liesma lore
Vai Garjunas tirgus 2020.gagda jūlijā darbosies, vai viņš Covid19 pandēmijas laikā ir atvērts vai slēgts?
before 4 months
0
-0
title
Respond: Lauris petersons
Vai augustā gariunai tirgus strādā
before 2 months

Please fill in Your name and surname!
Please fill in e-mail address!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Please enter answer!
Code
Please enter code!
Answer
* - mandatory fields
Close

Weather forecast 29 September (22:00)

Riga,   +12 Daugavpils,   +10 Liepaja,   +14 Ventspils,   +13 Saldus,   +11 Valka,   +13 Valmiera,   +12 Gulbene,   +12 Jelgava,   +12 Rezekne,   +12 Jekabpils,   +13