Back to questions section
3 Answers
Anniņa Prokofjeva
Ask: Anniņa Prokofjeva

Kāpēc pa TV-kanālu NTV MIR reklamē aplamu reklāmu par kosmodisku, ka sporta vingrošanas vadītāja pateicoties kosmodiskam 2,5 gados nometusi 205 kg?

205 kg nevar nekādos veidos nomest.Pazvanīju uz TV shop pa tel. norādīto. Man nelaipni atbildēja:,,Vai tad Jūs arī negribētu nopirkt šo kosmodisku?"

Category : Business
before 8 years
2507
answer

Best answer

4
-0
1189
Respond: 1189
Vai Jūs varat , lūdzu, precizēt jautājumu - tas ir par reklāmu, par svaru, vai par nelaipnu atbildi?
before 8 years

Answers (2)

3
-0
title
Respond: Anniņa Prokofjeva
Tas ir par nepareizu reklāmu, kur 2,5 gados ar kosmodisku ir nomesti 205 kg.
before 8 years
2
-0
1189

1189 answer

Respond: 1189
Ja uzskatāt, ka tiek pārraidīta maldinoša reklāma, ar iesniegumu varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, Rīga, K. Valdemāra iela 157 tel. 65452554, kā arī Nacionālajā
plašsaziņas elektronisko līdzekļu padomē, Rīga, Smilšu iela 1/3 tel. 67221848
before 8 years

Please fill in Your name and surname!
Please fill in e-mail address!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Please enter answer!
Code
Please enter code!
Answer
* - mandatory fields
Close

Weather forecast 3 December (10:00)

Riga,   0 Daugavpils,   0 Liepaja,   -1 Ventspils,   0 Saldus,   -2 Valka,   -1 Valmiera,   -1 Gulbene,   -1 Jelgava,   -1 Rezekne,   -1 Jekabpils,   -1