Back to questions section
5 Answers
Vita
Ask: Vita

Viļņas tirgus adrese

Category : Business
before 8 years
26272
answer

Best answer

6
-5
1189
Respond: 1189
Viļņas tirgus adrese - Gariūnu 68- Viļņa, Lietuva, LT-02300; Administrācijas tālr.+37066988889; http://www.gariunai.lt
before 8 years

Answers (4)

1
-2
title
Respond: ANITA
VAI NO RĪGAS SABIEDRISKĀS AUTOOSTAS IR REISS UZ VIĻŅAS TIRGU? CIK TAS MAKSĀ?
before 7 years
0
-0
title
Respond: Evita
Šopinga tūri uz Viļņas tirgu piedāvā Fortuna Travel: http://www.fortunatravel.lv/lv/lietuva/test-sopinga
before 7 years
0
-0
title
Respond: Ainārs
11.06.no rīta puses braucu uz Viļņas lidostu vienā virzienā,ir brīvas sešas vietas!Laiku sarunāsim!
before 4 years
0
-0
title
Respond: Ainārs
4.jūnijā no Viļņas tirgus braucu uz Rīgu ar minivenu,ir brīvas sešas vietas. 37120219865
before 4 years

Please fill in Your name and surname!
Please fill in e-mail address!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Please enter answer!
Code
Please enter code!
Answer
* - mandatory fields
Close

Weather forecast 3 December (10:00)

Riga,   0 Daugavpils,   0 Liepaja,   -1 Ventspils,   0 Saldus,   -2 Valka,   -1 Valmiera,   -1 Gulbene,   -1 Jelgava,   -1 Rezekne,   -1 Jekabpils,   -1