Back to questions section
6 Answers
Kristīne
Ask: Kristīne

Kam pieder nr. +37127220520

Category : Communications
before 6 months
3153
answer

Best answer

4
-1
1189
Respond: 1189
Numurs pieder mobilo sakaru operatoram SIA "BITE Latvija".
before 5 months

Answers (5)

1
-1
title
Respond: Ilona Tabuņņikova
Доброе утро! Мне сегодня тоже звонили с такого номера 37127220520 ! Сразу сбросили звонок! Можно ли узнать кто это?
before 3 months
1
-0
title
Respond: Didzis
Man arī šodien zvanīja, kad pacēlu pāradresējās uz citu, uzreiz pārtraucu savienojumu.
before 3 months
0
-0
title
Respond: Aija Sebre
Man arī tāds numurs zvanīja. Pacēlu, bet uzreiz nometa.
before 3 months
0
-0
title
Respond: Signe
Man arī zvanīja, tikko, šodien. Kad pacēlu uzreiz nometa.
before 2 months
0
-0
title
Respond: Dmity
Man arī.. var būt tas ir kaut kāds kreditors? Vai kaut kam līdzīgs?
before 2 months

Please fill in Your name and surname!
Please fill in e-mail address!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Please enter answer!
Code
Please enter code!
Answer
* - mandatory fields
Close

Weather forecast 22 April ()

Riga,   +7 Daugavpils,   +7 Liepaja,   +6 Ventspils,   +6 Saldus,   +6 Valka,   +6 Valmiera,   +7 Gulbene,   +7 Jelgava,   +7 Rezekne,   +7 Jekabpils,   +6