Back to questions section
14 Answers
Natālija
Ask: Natālija

Labdien. Kam pieder tel. numurs 20044464? visu laiku zvana, bet kad piezvana atpakaļ saka ka numurs neeksistē.

Category : Communications
before 9 months
21190
answer

Best answer

24
-3
Mairis
Respond: Mairis
Man arī šodien šitas zvanīja un nerunāja ar mani,kroplis!
before 8 months

Answers (13)

23
-1
1189

1189 answer

Respond: 1189
Šāds numurs var piederēt kādai no tiešā mārketinga kompānijām, kas periodiski apzvana potenciālos klientus. lai piedāvātu savus pakalpojumus vai preces. Ja neesat devusi piekrišanu sava numura izmantošanai šādam nolūkam, varat griezties ar iesniegumu PTAC (t. 65 45 25 54) vai Datu valsts inspekcijā (t. 67 22 31 3).
before 9 months
16
-2
title
Respond: Lolita
Man arī jau divas dienas neliek mierā, kad paceļu, klusums.
before 6 months
11
-1
title
Respond: Mikus
Šis numurs atkal aktīvi sācis zvanīties
before 2 months
9
-3
title
Respond: Beate beatea
Tikko runāju ar šo zvanītāju, apjautājās par televiziju, filmam, reklamam. Tada kaa intervija.
before 6 months
8
-0
title
Respond: Marta Bērziņa
Man ar zvana. Jau nedēļu no vietas katru dienu un vairākas reizes dienā. Pat 10 vakarā. Pietiek. Uzliku bloku, lai atšujas
before 6 months
4
-0
title
Respond: Diāna P.
Man arī šodien zvanīja. Piezvana un klusē.Pēc otrās reizes nobloķēju.
before 5 months
4
-0
title
Respond: Leila
Arī man šis numurs šodien 2x zvanīja, kad paceļu - klusums.
before 2 months
1
-0
title
Respond: Baiba
Šodien no šī numura zvanija pārstāvis no Home3. Gribēja pārvilināt prom no līdzšinējā TV piegādātāja.
before 2 months
0
-0
title
Respond: Roberts
Šodien 7 reizes zvanīja šis numurs,atzvanīt nevarēju.
before 5 months

Please fill in Your name and surname!
Please fill in e-mail address!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Please enter answer!
Code
Please enter code!
Answer
* - mandatory fields
Close

Weather forecast 1 April (10:00)

Riga,   +1 Daugavpils,   +4 Liepaja,   +2 Ventspils,   +2 Saldus,   +2 Valka,   +2 Valmiera,   +2 Gulbene,   +2 Jelgava,   0 Rezekne,   +4 Jekabpils,   +2