Back to questions section
6 Answers
Izglītība Oz
Ask: Izglītība Oz

Sveiki! Kādām prasmēm jābūt apdāvinātam Jūsu servisa darbiniekam, lai viņam ļautu atbildēt uz augstākās Sarežģītības pakāpes klientu jautā

Neskaitot valodu zināšanas.

Category : Business
before 8 years
3301
answer

Best answer

2
-0
1189
Respond: 1189
1)Prasme strādāt ar datoru un internetu;2)Informācijas meklēšanas prasmes;3)Vidējā vai augstākā izglītība;4)spēja apgūt un strādāt ar lielu informācijas apjomu
before 8 years

Answers (5)

0
-0
title
Respond: Izglītība Oz
Un ja cilvēkam ir Official Power Searching with Google izdots sertifikāts, kas nokārtots @Google ar rezultātu 100%, tas palielina iespējas kļūt par Jūsu draudzīgā kolektīva jauno speciālistu?
before 8 years
0
-0
title
Respond: Izglītība Oz
Turklāt, un es domāju, ka daudzi man piekritīs, Lattelecom / 1188 uzziñu servisa kvalitāte ir neatbilstoša un, iespējams, labu darbinieku atalgojums tur ir zems. Vai 1189 spētu / vēlētos nodrošināt kvalitatīvāku servisu?
before 8 years
0
-0
1189

1189 answer

Respond: 1189
Ja vēlaties pievienoties mūsu kolektīvam, varat sūtīt savu CV un pieteikuma vēstuli uz info@1189.lv
before 8 years
0
-0
title
Respond: Izglītība Oz
Kādi amati uz doto brīdi ir vakanti Jūsu uzñēmumā un kāds ir atalgojums?
before 8 years
0
-0
1189

1189 answer

Respond: 1189
Šobrīd aktuāla vakance:

KLIENTU KONSULTANTUS


NEPIECIEŠAMĀS KOMPETENCES:

* Vēlama pieredze pakalpojumu vai produktu pārdošanā,
* Mērķtiecība, aktīva darbība vērsta uz rezultātu,
* Labas komunikācijas prasmes, spēja pārliecināt un argumentēt,
* Pozitīva un elastīga domāšana, vēlme attīstīties un mācīties,
* Labas latviešu un krievu valodas zināšanas.


PIENĀKUMI:

* Aktīva jaunu klientu piesaiste un darbs ar esošajiem klientiem,
* Piedāvājumu sagatavošana klientiem,
* Tikšanās ar klientiem un līgumu slēgšana par informācijas izvietošanu.

PIEDĀVĀJAM:

* Stabilu atalgojumu un socilālās garantijas
* Interesantu dinamisku darbu,
* Apmācības un izaugsmes iespējas,
* Atsaucīgus un draudzīgus darba kolēģus

Darba vieta: Rīgā, Krasta ielā 86
Darba laiks: 8:30 – 17:30
before 8 years

Please fill in Your name and surname!
Please fill in e-mail address!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Please enter answer!
Code
Please enter code!
Answer
* - mandatory fields
Close

Weather forecast 1 March (16:00)

Riga,   +10 Daugavpils,   +8 Liepaja,   +4 Ventspils,   +5 Saldus,   +10 Valka,   +8 Valmiera,   +8 Gulbene,   +8 Jelgava,   +10 Rezekne,   +6 Jekabpils,   +8