Infoline 1189

 

Zvani mums

1189.lv

Vidējais gaidīšanas laiks 5 sekundes!

 
 

Uzdod jautājumuSKYPE

skype
 
 

Uzdod jautājumu tieši mājas lapā

Uzdot jautājumu
 
 

1189 eksperti, kuri atbildēs uz Taviem jautājumiem


image

Evita

Kulinārija, dārzkopība, medicīna, veselības aprūpe

image

Dainuvīte

Auto, autoserviss, transports, tehnika

image

Diāna

Sports, aktīvā atpūta, mūzika, māksla

image

Evita

Finanses, grāmatvedība un juridiskie jautājumi

image

Svetlana

Tūrisms, ceļojumi, aviokompānijas, gaisa satiksme

Jānis

Franču kultūra, restorāni, statistikas jautājumi

 

Infoline 1189 ir SIA TeleMedia profesionāls zvanu centrs kas darbojas informatīvo pakalpojumu jomā jau kopš 1998.g sākuma. Līdz 2003.g., kad Latvijas telekomunikāciju tirgus vēl nebija liberalizēts un tajā valdīja Lattelecom monopols, zvanu centrs izmantoja „garo” numuru 7 222 222. 2004.gadā, paveroties iespējām reģistrēt īso numuru, zvanu centrs sākumā pārgāja uz 3-zīmju numuru 119, bet kopš 2006.g., kad stājās spēkā jaunie MK noteikumi, kas visiem uzziņu dienestiem lika pāriet uz 4-zīmju formātu (118x), tas turpināja darboties jau kā 1189.



Šodien galvenais pakalpojums, ko sniedz 1189 zvanu centrs, ir informatīvo uzziņu sniegšana par Latvijas uzņēmumiem, iestādēm, organizācijām, pakalpojumiem un precēm. 1189 uzziņu dienesta operatores sniedz atbildes uz lietotāju jautājumiem katru dienu no 7.00 līdz 23.00 latviešu, krievu un angļu valodās. 1189 zvanu centra datu bāzē ir pieejama informācija par vairāk nekā 80 000 juridiskām personām (uzņēmumiem, iestādēm). Katru dienu šī informācija tiek atjaunota un papildināta ar aktuālajam datiem. 1189 operatoru komandā strādā īsti profesionāļi ar vairāku gadu pieredzi savā jomā un kas cenšas vienmēr savus lietotājus apkalpot ātri, laipni un kvalitatīvi. Ne velti 1189 operatoru devīze ir „Prieks palīdzēt!”.


1189 ir arī vienīgais Latvijas uzziņu dienests, kas bez balss pakalpojumiem un sms sniedz informāciju bez maksas izmantojot VOIP Skype komunikācijas iespējas (www.1189.lv).


Ieviešot jauno www.1189.lv uzziņu portālu, tagad ikvienam interneta lietotājam ir dota iespēja online režīmā nosūtīt jautājumu par jebkuru interesējošu sev tēmu un saņemt atbildes no 1189 ekspertiem. Nāc un izmēģini un kļūsti arī Tu par informācijas ekspertu!


Visbiežāk pieprasītie pakalpojumi, zvanot uz 1189, ir veselības aprūpes jautājumi, aptiekas, autoservisa pakalpojumi, juridiskie pakalpojumi, transporta uzziņas, jautājumi par tirdzniecības vietām un veikaliem, valsts iestādēm, izklaides informācija, apsardzes dienestu darbība un citi. Pēc 2011.g. veiktās Latvijas iedzīvotāju aptaujas,1189 uzziņu dienests ir otrs atpazīstamākais un pieprasītākais pēc Lattelecom 1188. Tāpēc arī ļoti daudzi Latvijas uzņēmumi izmanto iespēju izvietot 1189 uzziņu dienestā t.sc, paplašināto informāciju par savu uzņēmumu vai pakalpojumu un slēdz sadarbības līgumus. Šī nelielā investīcija ātri atpelnās ar lielāku pieprasījumu un jauniem klientiem.



Kuriozie jautājumi


Starp jautājumiem, ko saņem 1189 operatores, nereti ir tādi, kas droši būtu publicējami sadaļā „Humors” vai „Joki”. Piemēram, kuriozie jautājumi:

Klients: Man, lūdzu veikalu Tehnikas 4, nu, tur lejā pie Lauktehnikas.
Operators: Kurā pilsētā?
Klients: Nu tak Kuldīgā!

Klients: Дайте ветеринара!
Operators: Их в базе много, какого именно?
Klients: Ну, по котам.
Operators: А в каком городе или районе?
Klients: ну не в Юрмале же...

Klients: Man lūdzu Rīgas Fondu Biržu, lai varu bezdarbniekos pieteikties.

Klients: Maskavas ielā 24 ir remontdarbnīca. Kāda ir tās remontdarbnīcas adrese?

Klients: Man lūdzu Dormeo matraču telefonu.

Klients: Man lūdzu termoizturīgu stikla caurulīti veļas mašīnai.

Klients: Man lūdzu uzņēmumu Autosuns! (vajadzēja „Auto Sun”)

Klients: Соедините с магазином Джусик! (domāts bija „Jysk”)

Klients: Maskavas ielā ir santehnikas veikals. Tur ir vairāki, bet man vajadzētu to ar skaistām apaļām durvīm.

Klients; Man lūdzu FUK TUK numuru. (domāts ir FKTK – Finanšu un Kapitāla Tirgus Komisija)


Telemārketinga pakalpojumi


1189 zvanu centrs bez uzziņām sniedz arī dažādus telemārketinga pakalpojumus, veicot gan izejošos zvanus, kā arī apstrādājot ienākošos. Uzņēmumi, kas izmanto 1189 zvanu centra pakalpojumus, ir no dažādām biznesa jomām un ar dažādām prasībām, bet viņi vienmēr saņem kvalitatīvu pakalpojumu par izdevīgām cenām. Viens no ilglaicīgiem 1189 sadarbības partneriem ir kurjerpasts SIA DPD Latvija, kas izmanto 1189 resursus, organizējot preču piegādi pa visu Latviju. Ilze Paožole, SIA DPD Latvija klientu apkalpošanas vadītāja: „Mēs jau ilgstoši sadarbojamies ar zvanu centru 1189 un vienmēr esam saņēmuši kvalitatīvus telemārketinga pakalpojumus. Visi darba jautājumi tiek risināt operatīvi un elastīgi, operatores veic savu darbu profesionāli!”. 1189 tehniskie resursi un uzkrātā ilggadējā pieredze ļauj ātri ieviest un uzsākt dažāda veida zvanu centra pakalpojumus (telemārketings, telefonaptaujas, datu bāzes atjaunošana, klientu atbalsta centrs, ielūgumu serviss un citi) un kļūt par uzticamu sadarbības partneri informatīvajā jomā.


Aizvērt

Laika prognoze 27. Marts (22:00)

Rīga,   +8 Daugavpils,   +7 Liepāja,   +6 Ventspils,   +7 Saldus,   +6 Valka,   +7 Valmiera,   +7 Gulbene,   +8 Jelgava,   +8 Rēzekne,   +6 Jēkabpils,   +7