Back to questions section
7 Answers
Kristīne
Ask: Kristīne

Kam pieder šis nummurs?
+371 29725946

Category : Communications
before 2 months
1814

Best answer

11
-0
Emīls
Respond: Emīls
Man arī zvanīts, liek nost klausuli.
before 2 months

Answers (6)

9
-0
title
Respond: Zane
Jā, man arī zvanīja un kad pacēlu, nolika klausuli.
before 2 months
1
-0
title
Respond: Uldis
Arī man iezvanījās no šī numura, bet kā likums neatzvanu tādiem, kas no neatpazīstama numura vien iezvanās..
before 1 months
1
-0
title
Respond: Raivis
Atzvanot saka, ka numurs nav pieejams.
before 3 weeks
0
-0
title
Respond: Zane
Uzpīkstināja, kad atzvanīju, saka, ka nepareizi ievadīts numurs.
before 1 months
0
-0
title
Respond: INESE
Atzvanot, saka, ka nepareizs numrs
before 1 months
0
-0
title
Respond: Dina
Neatzvaniet! Tie ir krāpnieki. Ja atzvana, viņi no Jums paņem 0,21 EUR par Jūsu atzvanu, ja arī tur ir tikai automātiskais atbildētājs. Do not call back, they will charge you for your call 0,21 EUR.
before 3 weeks

Please fill in Your name and surname!
Please fill in e-mail address!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Lūdzu aizpildiet lauku!
Please enter answer!
Code
Please enter code!
Answer
* - mandatory fields
Close

Weather forecast 21 April (16:00)

Riga,   +7 Daugavpils,   +7 Liepaja,   +5 Ventspils,   +5 Saldus,   +5 Valka,   +6 Valmiera,   +6 Gulbene,   +6 Jelgava,   +7 Rezekne,   +6 Jekabpils,   +6